Våra första helt egna skyltningar

Den här veckan gör vi två egna skyltningar. En i skyltfönster och en på "vägg". Vi har delat upp oss på hälften så vi turas om att köra två dagar på vardera. Temat i skyltfönstret skulle va "mot varmare tider" och på väggen "fritid - fri tid - sommar". Utöver det hade vi fria händer. Jag fick börja med skyltfönstret och gjorde då en skyltning för c/o Gerd som jag berättat förut. Jag målade bland annat bordsben och satte en liten hylla ovanför. Helt klart något jag skulle kunna ha hemma. Och så återanvände jag mina fina blommor som jag gjorde förra veckan :)
 
 
 
------------------------------------------
 
Alla andras fönster och väggar:
 
 
Bokaffär
 
 
Coca Cola - kampanj
 
 
Secondhandaffären Judits
 
 
MC-BODEN
 
 
Jeansveckor på MONKI
 
 
Femtio nyanser på Bokia
 
 
Burt´s Bees Hudvårdsprodukter
 
 
DYRBERG
 
 
Bakdagar på IKEA
 
 
MAXOSOL på Life
 
 
TSHIRT STORE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0