Röda kinder

Ja det får jag alltid när jag koncentrerar mig och framförallt när jag för något med händerna. Är det tecken på att hjärnan arbetar på högvarv när hjärtat pumpar ut extra blod :D Ikväll har jag pysslat med en sak som ni får se imorgon om jag gör klart den. Det var inte riktigt rätt grönfärg på kräppapperet jag köpte idag. Tyyypiskt när jag traskade ut i snöstormen idag och tog en omväg bara för mörkgrönt papper (och lite för stegräknarens skull 😜) och så när jag fann det så tyckte jag det var onödigt dyrt.. Jaja vi får se hur jag gör.

Annars gjorde jag en oväntat bra kombo i mat idag. (Överkokta..) Linser fick mosas ihop med smör och salt och så smörstekte jag champinjoner och kokade broccoli. Smör smör smör, ja ibland händer det ;)

Jag tänkte ta en bild i vanlig ordning men det såg inte så fräscht ut när jag börjat äta så jag bjuder på en close up.

Kramar och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0