Mera promenad i den fina våren

Det är verkligen vackert nu. Vilken vårvärme som kommit till Stockholm. Gatorna är i princip snöfria nu och den där känslan att man vill knäppa upp jackan och ta av sig mössa och vantar är ju så härlig. Och det luktar vår, blandat med avgaser... :) haha men det duger gott för en norrlandstös som aldrig har sett våren såhär tidigt.

Igår gick jag en långpromenad från Hägerstensåsen till Östermalm. Det ser ut som jag tog en flygtur över Södermalm på kartan men det var MapMyRun-appen som fick något tuppjuck ;)

Jag tyckte det var så läckert med de stora isflaken som låg på vattnet där båtarna kör och mitt i allt låg en uteservering med palmer :) Det är som restaurangerna som behåller julbelysningen hela sommarn fast tvärt om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0