Make the time fly

Idag är en dag då jag verkligen vill att den här tiden "ensam" i Stockholm ska vara över. Jag behöver kramar, massor med kramar av er nära och kära. Det är tur att Lova kommer till mig på torsdag och sen blir det ju Umeå i tre veckor. Skööönt! Då kan jag åka hem och träffa saknade mamma och pappa och älskade underbara Sam. Ååå mina ögon tåras men jag är ju så glad att ni finns kvar där hemma :) Jag älskar er!
 
För att inte väggarna skulle äta upp mig idag så gick jag ut och gick, och gick, och gick. Jag följde vattnet runt hela Djurgården så jag fick se många miljonvillor och solen lyste fint över vattnet. Det blev nog närmare 15 km så nu har jag ju fått dagens motion.
 
 
 
 
 
Med lite linssoppa i magen ska jag varva ned och försöka få lite inspiration inför de kommande veckornas tre skyltningar. En av dem blir i samarbete med c/o Gerd i Jokkmokk. Spännande att hämta ut paketet de skickat på posten :) Har ni tips på någon produkt som jag mer kan skylta så skriv gärna. Jag önskar jag kunde få en superidé med något som finns här i lägenheten så jag slipper springa runt och låna eller köpa saker i butikerna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lova

Snart kommer en krambjörn flygande till dig!

Svar: Du anar inte hur mycket jag behöver det. Vi har mycket systertid att ta igen. Puss!
Moa Gahlin

2013-03-03 @ 20:38:14
URL: http://lovagahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0