Kvällsmål

Varma koppen till middag var inte så hejigt så jag gjorde lite scones för en stund sen. Väldigt enkla sådana men jag glömde sen sist att bara rågsikt var inte så jättebra. Men det slank ner med lite smör ;) Lite sirap eller nån krydda hade dock inte suttit helt fel. Men det här är ju inte riktigt den kost jag står för.. :P Nu längtar jag tills Lova kommer så jag får handla igen. Haha vad jobbigt när man har bestämt sig för någonting. Men det har sparats en hel del hundralappar och kroppen är glad. Det är bra att öva envisheten på den här nivån tills det kommer ett svårare mål ;)
 

Scones
4 dl mjöl
½ tsk salt
2 ½ tsk bakpulver
50 g margarin
2 dl vatten

225 grader i 15 minuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0