Förlåt

Är det så att jag är skyldig någon ett stort förlåt eller vad hände.. Haha det är inte så allvarligt som det låter men man blir lika förvånad varje gång det händer. När jag gick från gymmet idag sken solen så fint och instruktören gjorde ett glädjetut över att 1 mars har kommit med våren. Men jag hann bara tänka tanken på att det vore skönt med en promenad så kom det några regndroppar på mig och sekunder senare så var det som någon kastade småspik i ansiktet på mig rakt framifrån och några sekunder efter det så öste regnet ner på mig. Jag sprang hem och slängde av mig alla blöta kläder och gick in på rummet. Vad ser jag då.., jo, strålande sol utanför fönstret. Och ingen annan verkar veta om att det regnade idag. Hmm jag tog en innedag idag efter det. Det kändes som att jag gjorde bäst i att inte röra mig bland trafikerade gator ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0