Dag 1 Temaskyltning

Ja som sagt valde vi bröllop och har idag gått wild and crazy på blommor efter att min ros blev godkänd av min partner ;) Jag har säker gjort 50 st mindre betydligt enklare blommor i silkespapper. Ja jag erkänner att det tog heeela dagen. Men förhoppningsvis blir effekten den vi tänkt. Efter skolan skulle jag dessutom gå och köpa ett silkespapper i lite crèmeigare färg så det blir lite färgskiftningar men butiken hade hunnit stänga. Typiskt.. så gick jag och hämtade paketet från C/O Gerd istället och vad tror ni alla flaskor var inpackade i? Jo, crèmefärgat silkespapper!! Haha japp så blev dagen ännu bättre ;) Som ni förstår står jag alltså även ikväll och gör blommor. Jag börjar gilla dom mer och mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0