En liten tur runt gärdet

Gårdagen bjöd på en löptur runt ett stooort grönområde (snöområde nu förstås) här runt hörnet. Det var bara kring 5 grader igår så det var massor med skidåkare och löpare i farten. Drygt 8 km fick jag ihop. Observera kaknästornet i bakgrunden på bilden med mig ;)

 


Sen blev det matshopping i stora lass och lite matplanering :) En mycket god laxpaj fick jag gjort på kvällskvisten också.

Nu bär det snart av mot jysk. Jag följer med som packåsna i utbyte mot att jag ska få använda skrivaren som Andreas ska inhandla idag :) Bra deal! 

 


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ser bilden på dig och kommer på mig själv med att fnittra. Du gör mig så glad!

2013-01-27 @ 15:49:39
URL: http://lovagahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0