MMS från min fialisa

Visst är hon för go min Anna. Jag är så glad att vi kommer nära varandra snart igen. Och Lova också denna gång. Jag trodde nog aldrig att jag skulle bli Umebo igen och nu kan jag inte tänka mig annat. Nu gäller det bara att hitta ett bra jobb. Den här utbildningen ger en så många möjligheter så jag är lite kluven just nu men jag hoppas att bitarna faller på plats längre fram i vår.

Sånna här MMS är i alla fall välbehövligt just nu. Jag behöver kärlek. Tur Daniel kommer hit på torsdag och stannar några nätter.

Imorgon ska det dukas, lyssna på konsten att projektplanera och så blir det studiebesök på SVT. Sen blir det platt fall i sängen när jag kommer hem skulle jag tro. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0