Min bara min

Jag ska berätta om dagens butikhängning och omstyling av Morgonsoffan i SVT men det får bli en annan dag. För nu ska jag sova ordentligt så jag vaknar på rätt sida imorgon ;) För då ni kommer min raraste Danneman. Imorgon är det dessutom 1 år sedan vi bytte ringar så det blir gomat och myspys. Ja jag vet att det är Alla-hjärtans-dag imorgon också men det är en annan sak. Eller? Jo vi bestämmer det. Då firar vi den på fredag istället för då har jag bokat bord på en italiensk restaurang här på Östermalm :) Och på lördag blir det bio. Vi går all in i helgen. Vi måste ta igen all tid vi missar tillsammans i vår. Men det går. Vi hinner nog träffas två gånger på de här fem månaderna. Kärlek på avstånd va? Närmare bestämt 120 mil :)

Omnia vincit amor!

Det här kortet är knäppt 14 februari 2012. I vår fina medaljonghall i huset ;P


Kommentarer
Postat av: Lova

Vad mysigt ni kommer ha det. Älskar er!

2013-02-14 @ 11:01:28
URL: http://lovagahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0