Ärofylld förlust

Ursprungligen kommer tavlan till Supersam från en affisch som jag bidrog med i en tävling på skolan här i vår. "Livet utan rökning" var temat och det skulle visas på ett roligt sätt i affischform. 1:a pris 10.000 kr till klassen. Japp såklar jag deltog och gjorde mitt yttersta för att vi skulle kamma hem pengarna. Åtskilliga timmar la jag ner på att först frilägga bilderna sen ett antal till på putsandet. Och så fick jag glatt ett mail häromdagen som lyder:

Vi vill tacka så mycket för ditt bidrag men kommer tyvärr inte kunna kora någon vinnare då det bara var du som skickade in...

Haha vad sjukt. Hela Medborgarskolan och alla skolor som medborgarskolan äger fick vara med. Och bara jag skickade in ett bidrag! Ja, dom ville ge mig ett hederspris som tack så det kommer ett presentkort hem på posten. Mindre än 5000 kr och jag stämmer dom ;) Nä men det var faktiskt så komiskt att jag kan leva med det. Och så fick ju Sam en fin present :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0