Soffan intagen.. en stund i alla fall

Gympan gick suveränt med gymnasttjejerna. Dom var jätteduktiga. En timme går så fort när man tränar i takt till musik.

Jag har invigt min nya fodrade skaljacka som jag köpte på Intersport Outlet i Länna i somras. Halva priset, så det var bara att glömma sommarvärmen för en stund och inse att kylan kommer fortare än väntat. Den var superskön att dra på sig nu när vindarna går rakt genom en, typ

.

Nu har jag då placerat mig i soffan för att invänta Danne som har suttit i en minigrävare och grävt diken hela eftermiddagen. Arbetarn min. Och i ugnen ligger ett gäng bananskivor och torkar. All naturall ;) Nu blir det nog att streama lite pilatesvideo från youtube. Puss och kram!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0