Lördagsfrukost och myspys i min ensamhet

Hmm var den rubriken positiv eller negativ? Den var tänkt att låta positiv så jag låter den vara det i min värld. Jag tycker för det mesta om att vara ensam och göra det som faller mig in. Idag har jag tänkt att ställa i ordning i lägenheten. Jag började nämligen flytta runt massa saker förra helgen men då fastnade jag framför en serie som Daniel lånat hem.. typiskt. Jag gillar inte cliffhangers. Det finns inte tid för sånt i "min värld". Hmm jag skulle gärna besöka en annan värld ibland känner jag :P Hur som helst så är det en jättefin höstdag idag så jag borde nog klä mig nu så jag inte missar den helt.
 
Just ja gympan skulle jag berätta om! Den gick nog bättre än vad jag tyckte det kändes som. Det var ju trots allt första gången så jag antar att inte allt kan sitta perfekt. Fem kottar kom trots att jag bara gick ut med tiden en dag i förväg. Nästa vecka blir det ännu ett prova-på-pass sen drar det nog igång på riktigt. På fredag ska jag även köra passet med sex unga tjejer som tävlar i gymnastik. Deras ledare skulle vara borta så då blev jag tillfrågad om jag kunde köra något.
 
Min frukost bestående av Keso-kassler-macka, Keso-yoghurt-bär-röra och ett glas vatten med pressad citron och lite FUN-light Stevia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0