Inspirerad

Hoho vad kul det är att ha mycket hår ibland :D Jag tittade på Project runway 2011 idag och blev väldigt förtjust i Anyas frisyr. Hon har en sidecut på båda sidorna och långt mörkt fint hår. Så jag kunde inte hålla mig från att prova göra en egen liten fejk-sidecut och sätta upp det lite slarvigt. Det blir dock väldigt lätt typ bröllopsfrilla när jag sätter upp håret men det är väl inget jag ska klaga på :P
 


Jag hittade ingen bra bild på hur hon såg ut på programmet jag såg idag men här har vi henne i alla fall.
 

Och här har vi mig. Hihi jag ska öva lite grann men den tog max 2 minuter att göra. Det är så snyggt med sidecut på många (långt ifrån alla dock) men jisses vad det ska ta tid att spara ut det den dagen man lessnat! Sen skulle väl Farmor ge mig bararselstryk om hon fick veta att jag ens tänkte tanken :D

Kommentarer
Postat av: Linda Nordh

Ha, ha, bararselstryk :D Ja, det tror jag också!

2012-09-08 @ 22:24:40
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0