Nybäddat inatt

Åå jag hängde ut sängkläderna när jag kom hem idag och ska snart ta in dem och bädda nytt. Det är så jäkla gött och lägga sig i nybäddat. Jag borde göra det oftare än jag gör..

Ska nog surfa in på Ikeas hemsida och planera inför nästa helg då vi åker till Haparanda och köper soffa. Ja de brukar ju komma med lite andra prylar också vill jag minnas :P Men då vi fått möblerat i vardagsrummet och röjt bort de sista lådorna så tänkte jag lägga ut lite bilder på vårt hem. Jag trivs så bra här än så länge. Variation förnöjer verkligen men så många gånger till vill vi nog inte flytta.. ;)

Det blir förmodligen den här soffan. Samma serie som våran fläskiga fåtölj :P Alla soffor kommer att se fjantiga ut bredvid den där fåtöljen så det känns som en enkel utväg. Jag hoppas bara den är lika skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0