Inte bara rosor och fluffiga moln

Igår hann vi bara komma till hotellet så fick jag synbortfall.. Jahapp migrän. Det kom ju lägligt. Neeeej tänkte jag nu är kvällen förstörd. Vi rusade till närmaste apotek för att jag skulle hinna ta något innan synbortfallet övergått till huvudvärk. Tidigare har jag bara prövat vanliga värktabletter men nu köpte jag migräntabletter för att förhoppningsvis rädda kvällen. 2 st tabletter för 79 kr! Galet men det fungerade :D Första gången jag klarade mig från den där jäkla migränhuvudvärken efter att första symptomen redan kommit. Underbart!

Tummen upp! Nu är vi proppmätta efter frukosten och på väg på Haparanda :)

1 år sedan denna bild togs. Jag tycker själv det är roligare att läsa bloggar med bilder så ibland blir det lite off topic :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0