I'm home

Jag har tillbringat hela dagen hemma i lägenheten och det har varit så skönt. Det känns mer och mer som mitt hem när jag donar på här. Och hur skönt är det inte när solen skiner ute och lyser upp lägenheten och man öppnar fönster och dörrar så det blir frisk luft inne. Himmel vad pigg och rask man blir ;)

Annars har jag bokat två nätter på hotell i Luleå för mig och Danne nästa helg. Det blir bio och middag på fredag och gofrukost på lördag innan vi åker till Haparanda och går loss på Ikea. Sen blir det en natt till i Luleå bara för att lyxa lite extra :)

Ikväll blev det tacofärs med zucchini och äppelsallad. Salladsdressing på olja, äppelcidervinäger, agavehonung, vitlök och sambal oelek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0