Före- och efterbilder

Yes nu går jag all in och visar mig lite lättklädd. Jag vill verkligen visa att det gör skillnad att leva sunt i 30 dagar. Man mår så himla bra och vill bara träna mera när man känner skillnaden i styrka och kontroll för varje dag som går. Jag rekommenderar Fitnessfighten till alla som känner att dom behöver en spark i baken.

Jag har minskat 5 cm i midjan, 2 cm på varje lår och 4 cm över rumpan.
Vilopulsen som var 55 slag/min är nu 45 slag/min.
Jag har fått mera muskler och mindre fett på kroppen och det sägs ju att muskler väger mer än fett men vågen visar i alla fall -2,2 kg. En kickstart som heter duga. Nu kör vi gärnet inför sommaren!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra jobbat! :)

2012-05-07 @ 17:50:08
Postat av: sabitha

Min duktiga Moa! ja det syns ju verkligen skillnad!!! kör hårt nu när du syndat i helgen!:P

2012-05-07 @ 19:19:13
Postat av: Yvonne

Vilken skillnad. Mycket bra jobbat.

2012-05-07 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0