Adrenalin

Det blev en fredagkväll på gymmet eftersom jag ändå är ensam i helgen. Pulsen var rätt så hög hela passet och stod stadigt kvar där när jag hörde att dörren lät i korridoren och sista människan lämnade lokalen. Hmm jag kollade på klockan med stirrande ögon och insåg att den va 21.40.. Gymmet stänger ju 21? Jaha ja man ska alltså själv hålla reda på när det är dags att gå hem :P hehe. Jaja sist i lokalen innebär att man måste se till att alla fönster är stängda, musiken av och alla lampor ska släckas. Det sista var väl ingen höjdare då gymmet är 500 kvm och dom har visst valt att ha en lampknapp i varje vrå. Innan jag hade hittat alla sjuttioelva lampknappar och det blev mörkare och mörkare så hade jag hunnit föreställa mig alla tänkbara eller otänkbara sjuka saker. Jag hoppades mest när jag gick runt där att det inte var nå spökhus på kvällen/natten :P Det ligger ju ändå under sjukhuset. Ja det finns en anledning till att jag aldrig vill se på skräckfilmer. Fantasin springer gärna iväg när man är sådär ensam.

Meen jag överlevde igen! ;) Nu ska jag sova min skönhetssömn. Förresten har jag hittat en sida där man kan se en webkamera som sitter i parken här i Jokkmokk. Så saknar ni mig för mycket nån dag så springer jag dit och vinkar ;)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0