Nattstädning

Är man inte galen så säg. Av någon anledning böjde jag mig och kollade under badkaret efter tandborstningen och fick till min förskräckelse se att det låg leksaker längst inne i hörnet. Jag insåg då att den förra hyresgästen inte städat där bakom alls innan flytten. Blää på andras skit. Så jag tog och lyfte bort badkaret och skrubbade ordentligt. Passade även på att rensa ur avloppet ordentligt. Det brukar ju sällan vara så mysigt och det var det inte nu eller :P Det var välbehövligt i alla fall. Hur kommer det sig att det är när man tänkt lägga sig som städmanin sätter in? Den orken skulle jag behöva när jag kommer hem från jobbet varje dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0