Nattåg och fokus på hälsa

På torsdagnatt åker jag ner till Leksand för två dagars kurs. En baskurs hos Gymmix. Nu tar jag mitt första kliv in i hälsobranchen och börjar resan för att bli en grym gruppträningsinsruktör ;) Hihi ja man får drömma! Jag kommer hur som helst att leda lite pass här i Jokkmokk framöver sen får vi ser var det landar.

Det ska bli spännande att resa på egen hand med tågbyten och hela köret. Pjuu det är lite annat än man är van! En övernattning på hotell blir det och sen lördagnatt går tåget mot norr igen. Jag kommer ha bilen i Boden under helgen så det blir nog Luleå en sväng på söndan innan hemfärd till Jokkmokk. Kul och spännande! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0