Då var det alltså helg, igen!

Det går undan nu. Veckorna rusar fram och snart är sommaren över ;) Någon gång i mitt liv ska jag flytta till sommaren. Japp lite mera värme skulle ju inte skada. Men nu är det Jokkmokk och Norrbotten som gäller :) Det har blivit så grönt och fint här. Jag längtar tills jag får visa min kära familj. 

Här är det just konstaterat att magkatarren har hittat hem till min mage. Det har nog pågått nästan två veckor men jag har inte riktigt fattat det förrän idag. Känslan av att vara vrålhugrig precis efter man ätit är inte skön. Nästan så att man hellre inte äter alls. Huvva. Ikväll har det dessutom blivit lite värre mer som en brännande känsla. Det blir nog fil och proviva i helgen. Lättsmält för magen. Synd på träningen men någon promenad kan det nog tänkas bli. Goda råd och husmorsknep är välkomna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0