"You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think"

Igår drog Sabitha ut mig i spåret igen. Det var på tiden kan jag säga. Jag mindes snabbt varför jag hatar att åka elljusspåret här i Dorotea. Uppför-uppför-uppför-nerför-uppför-uppför-nerför..... Men det var en skön kickstart. Idag tog jag mig kragen och rekade skoterleden en sväng och till min glädje så har de breddat skidspåret bortåt hökbergsvägen så nu kan man skejta även där. Skidåkningen blir liksom roligare då det är vägrät åkning :) Imorgon säger väderleksgudarna att det blir supersoligt och 4 minus så då ska jag och min fina Sabitha köra skiten ur våra små kroppar ;) Peppning pågår här. YES!



Vintern 2010 i Funäsdalen. Hemkommen efter ett löpningspass där endorfinerna i kroppen skapade lyckokänslor som jag aldrig känt förr. Grym känsla som alla borde få känna. Så ut och träna häcken av er! Jag hänger på ;)




PEPP PEPP PEPP Ge mig PEPP :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0