Veckan som gått

Här på Furuvägen räknar vi ner veckorna som är kvar i Dorotea. Det känns helt otroligt och jag kan nog inte riktigt förstå att det är sant, men jag ser ljust på framtiden :)

I veckan har jag gett mig själv en liten utmaning. Jag har gjort en krysslista med fem staplar.
SOCKERFRI, TRÄNAT, PLUGGAT, PACKAT, MORGONPROMENAD.
Jag har 30 dagar på mig att samla 80 kryss :) Ni anar inte hur motiverade det är när man ska jaga kryss. Men jag har inte kommit på någon bra belöning ännu om jag klarar det. Förutom en fastare kropp kanske ;)

Jag ska avslöja hur det har gått när det gått 30 dagar. Närmare bestämt på min födelsedag!

Träningen denna vecka har börjat bra i alla fall. Jag tränar hemma med träningsvideor från något som heter P90X. Väldigt utmanande och allsidig träning. Sök på google om ni är intresserade.

Onsdag: Morgonpromenad 30 min, CardioX 60 min
Torsdag: Morgonpromenad 30 min
Fredag: Morgopromenad 30 min, Core Synergistics 60 min
Lördag: Morgonpromenad 70 min
Söndag: Morgonpromenad 45 min, Plyometrics 60 min

Morgonpromenader är väldigt lättförtjänad motion. Det blir som att man tjänar en extra timme på dagen dassutom. Då man egentligen skulle legat och sovit längre än man egentligen behöver och man är precis lika trött även om man kliver upp den där timmen senare. Men det kan krävas lite diciplin vissa dagar det förnekar jag inte ;)



Idag grävde jag en liten sittplats på baksidan och njöt av solen en stund. Vår härliga vår!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Men jäklar vad duktig du är!

2012-02-27 @ 09:26:01
URL: http://lovagahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0