Solsken lika med träningsvääärk

En givande dag i spåret. 1 mil och gisses vad det tog på! Men ja jag glömde visseligen nämna igår att jag även körde ett pass i P90X serien, Plyometrics. En del cardio men fokus på ben och rumpa i 60 minuter. Så ja det kan hända att dagens skidtur blev lite mer krävande då träningsvärken redan låg och pyrde. Väl hemma körde jag en timma "X Stretch", även den ur P90X. Såå välbehövligt :)






Kvällen bjöd på middag i Häggtorpet med systeryster innan de for till Umeå igen. Hon har ju fått börja med helkroppsmassage på skolan nu så jag längtar helt galet mycket tills jag får en egen Lova-behandling de lux.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-15 @ 12:19:06
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0