Framtiden i en liten ask

Det känns ganska larvigt att skriva om saker jag tänker och gör men med lite övning ska nog det här gå bra. Jag har ju klarat det förr. Det finns ju dessutom några som vill veta ;) Och så vet ju jag hur många gånger per dag jag uppdaterar lillasysters blogg i hopp om att hon uppdaterat.

Ja här händer det grejer. Jag och Danneman har tänkt och fuderat och vridit och vänt på tanken i snart ett år men nu slutligen bestämt oss. Vi ska bli Gällivarebor. Det återstår ju en del viktiga detaljer innan vi kan slå slag i saken. Men vi är på god väg.

Vi ser så mycket fram emot att få träffas varje helg och varje kväll om vi så vill. Vi fantiserar och drömmer om saker vi kan göra och hur framtiden kommer att se ut. Det känns som att vi har allt som bäddat för oss. Dorotea finns dessutom kvar den dagen vi känner oss nöjda i norr. Jag har flera gånger senaste veckan tänkt 'Det var visst inte slut här'. Det låter dumt då jag bara är 21 år men missförstå mig rätt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0