Frukost i hörnet

Jag blev iiiinte klar med tapetseringen igår. Typiskt. Tapetserade till två inatt och har väl några helvåder och nå småjox kvar. Jag har ju ställt in mig på att fara tillbaka till Jokkmokk idag så det blir nog inte mer gjort sen jag är klar med våderna. Jag som tyckte att den här helgen skulle bli såå lång. Jaja det är ju bara 40 mil men vi får väl se till att vara effektiv när vi åker hit i maj.

Men! Jag borde få pris i att tapetsera en ojämn vägg så att den blir bra. Jag hade ju det lagomt roligt när jag skulle börja arbeta här i påskhelgen. Först hade typ hälften av spacklet i hinken stelnat så jag hade minimalt att arbeta med. Sen skulle jag till att måla lite av det som var kvar med golvfärgen och då var den stenhård. Jahapp då tar jag och spacklar igen hålen på räcket med snickerispacklet istället men då hade den legat ovanför elementet så den var klumpig och avdunstad. Ja det är inte lätt att va mig ibland.

Nu blir det effektivt arbete! :D


Kommentarer
Postat av: Anna L

Du sitter väl inte kvar där i hörnet med frukosten i ansiktet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0