Dag 30 av 30 och Valborg!

Tjoho nu har jag banne mig fightat i 30 svettiga dagar och det har gått galet fort. Jag kommer att fortsätta träna men inte varje dag och matupplägget gillar jag så det blir något liknande i fortsättningen. Jag har ju liksom tänkt att tajta till mig än mer innan sommar och semester kommer ;)

Nu är det lunch på jobbet men efter stängning kl ett så är det raka vägen till Umeå och mina fina flickor som gäller.

Jag bjuder på en svettig spännisbild och blomman i håret dagen till ära. Puss!


Kommentarer
Postat av: Lova

Så jäkla stolt jag är över dig, du är bäst!

2012-04-30 @ 12:49:30
URL: http://lovagahlin.devote.se
Postat av: Sara

så jäkla bra jobbat av dig! snacka om magrutor!!! :P

2012-04-30 @ 17:30:51
Postat av: Emma Hopstadius

Fy fan va bra jobbat Moa! :) Jävlar vilka magmuskler! Vad äre du har kört på? jag är själv super sugen på attt köra igång :)

2012-05-04 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0