Dag 20 av 30

Å hej allihopa! Haha jag sitter inte kvar i hörnet. Det blev visst lite dåligt med uppdateringen här efter påsk. Dagarna tas upp av träning, jobb och matlagning sen är jag supertrött och måste sova så jag orkar upp när klockan ringer TRÄNING 05.00 :)

Imorgon är det dag 20 av 30 i fitnessfighten. Jag har alltså tränat varje dag i 20 dagar och ätit gott sex gånger om dagen. Fantastiskt lyxigt ;) Idag åt jag kesella med mosad banan och passionsfrukt till ett av mellanmålet och det va så jädra gott.

Jobbet går kanonbra. Dagarna går undan och alla är så goa och glada.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Lova

Hur underbar är du egentligen? Går inte att sätta ord på det..

2012-04-19 @ 20:40:07
URL: http://lovagahlin.devote.se
Postat av: Anna L

Banan och Passionsfrukt... det var något nytt. Måste helt enkelt testas... Lycka till de sista dagarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0