Packning för kung och fosterland

Dra mig baklänges vad vi har rustat med grejer inför avfärden mot fjälls.
Helt galet!

Men hur vi än vrider och vänder på det så kan vi inte komma på något som
vi vill lämna hemma. Vi har allt vi behöver det kommande halvåret.
Allt från partyjox och skidutrustning till gitarrer och klädställningar.
Det blir absolut omstrukturering bland packningen hemma i dorro
om vi ska få plats i bilen själva.

Men det känns ju bra att man slipper köpa saker som vi annars har hemma
i lägenheten. Vi kommer att ha det så bra bara vi är på plats.

Jag är så glad att det är Anna jag gör det här med. Hade inte klarat av att hon
lämnade mig ensam kvar i Umeå. Hon är min kusin och bästa vän!


80-talspartyt i somras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0