Jag blir varm inombords


Idag när jag gick över till Lärarcaféet för vidare jobb hittade jag något i mitt block som jag inte sett förut.
Jag måste säga att det var nog det finaste jag fått i hela mitt liv. Att jag är tacksam för lite vet jag men
att en lapp med en lista kan kännas så mycket i hjärtat det visste jag inte. Jag kan leva på detta länge
och när självkänslan börjar sina då ska jag bara ta fram och läsa det här!
En underbar beskrivning av mig själv. Från en tjej med ett hjärta av guld!

(Även om hon har lite problem med orden ibland så är hon min ögonsten ;) Men att hon hade något emot vegetarianer det var nytt! hehe)




Kommentarer
Postat av: sara

men vilken trevlig överaskning, nått sånt där fint har jag aldrig fått! :( haha! ;) tur ni har varann och ja är glad att anna får sällskap nere i funäs! :) kramkram!

2009-12-09 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0