Dagens avbockning på inköpslistan

SOC W FLEX TIGHTS F09 BLACKSOC J SET FC JKT SS091 BLACK / ORANGE
SOC W RUN LS TEE ORANGE   / BLACKCRAFT A RUN WIND PANT W BLACKRACE MARINE W MULTI MITTEN F8 BLACK
SOC RUNNING WIND GLOVE BLACKSALOMON THE RANGER BLACK / DARK BROWNEVEREST ALPINE GOGGLE BLACK
CHAMPION SEAMLESS SHINY TOP DARK LILAC/RICH BERRY



Ja hej och hå vad det blev shopping ikväll. Skönt att få lite bortstökat!
Men det hade suttit fint med personalrabatten på 30% som dom hade ikväll.
Såhär i efterhand insåg jag ju att jag kunde flörta in mig hos någon i kön
men efter all provning var jag ganska less och ville hem. Aja bättre lycka
nästa gång kanske..

Nu är det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0