Tisdag

Dagen bestod av aktiehandel, återlämning av psykologiprov, fikaförsäljning, moa matrinsson och lite hand-teckning.

Pengarna från fika försäljningen ska gå till vår registreringsavgift till uf-företaget.
Men det var ju skönt att få det bortgjort.

Jag har då precis ätit stuvade morötter med stekt korv och ägg.
Smaskens säger jag. Att jag inte stekt ägg förut.
Jag blev som förälskad efter att jon bjöd mig på det.
Nu har det en obligatorisk plats på min middagstallrik ;)
Ingen överdrift här! Men jag måste få salta det.

mm.. sluttjatat om ägg.
Imorgon är det friluftsdag med promenad för att sedan gå in på hedlunda och sy som en tok.

Puss där hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0