Nämen hade jag besök inatt?!

Ja igår så kommer jag hem till en lägenhet med dörren på vid gavel där möter jag en kille i 20års åldern som bara hejar och gick nära förbi mig i dörröppningen. Ja, Hej sa jag tillbaka lite förvånad och inte förrän kanske 10 sekunder senare vänder han sig om och säger "Ja, jag håller på att grejja inne på toan"

Aha, då gick det upp för mig att elektrikern skulle ju komma.

Sen gick jag in och la mig på sängen och ringde till mamma, då kommer en anna man och hejar och går in på toan han med.

Ja jag har nog öppet hus här i veckan! I förrgår hade jag lagt mig i sängen för att jag hade så ont i huvet och då hör jag hur min hyresvärd kommer in genom lägenhetsdörren visslandes innan han säger "Här var det mörkt!" och så gick han in i köket och mätte kylskåpet.

Ja, visst låter det spännande, men det är ganska ensamt här. Förrutom att stegen från undervåningen och ljudet från carportsbyggandet utifrån.

Det jag vill säga är att ni är varmt välkomna att hälsa på! Jag har en stor säng :)

Men i helgen då kommer älskade mamma Monica och syster Lova.
Puss på er och en stor puss till pappa som ska fixa massor med kött till oss ;)

All min kärlek till er! <3


Kommentarer
Postat av: irina

Jag säger att du jag och Sanna ordnar en riktig tjejkväll! :D Eller något annat trevligt för att liva upp hösten^^

2008-09-04 @ 21:04:47
URL: http://thefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0