En händelserik vecka!

Men just nu är det för sent för att berätta allt.
jag ska bli bättre på att berätta varje dag för annars glömmer jag allt roligt!

men veckan innehöll bra saker som cykelturer, mat, shopping, tjejsnack, dans, håruppsättning, morgonpromenader, bio, sömnad, peppning, städ
och mycket mer spännande ;)

Veckan som kommer blir förhoppningsvis också bra med mamma mia (hoppas jag?, äntligen), mera dans och glada miner.

Jag längtar tills imorgon och min morgonprommis! Jag rekommenderar. 5 av 5 toasters!

Dock har jag varken tvättat eller pluggat idag och det känns mindra bra.

haet stumpor


Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste ta mig i kragen och komma och hälsa på! men snart flyttar jag ju till din sida stan:P

2008-09-22 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0