life goes on

jo då satt man här igen..
jag har just gjort blåbärskaka i muffinsformar. till de fikagalna människorna i klassen. tyvärr blev de inte så lyckade
men nu slipper jag ju baka nästa vecka ;)

Jag vill att min älskade far ska komma hem från lassarettet.
Jag blir så tårögd när jag tänkter på honom.
Kärlek till dig pappa!

Ikväll har jag bara varit hemma för att stressa ner lite. Skippade alltså dansen i veckan också.
Men jag har som sagt bestämt mig för att tänkte lite mer på mig själv och hur jag mår.

Igår såg jag förresten den där efterlängtade Mamma Mia och vad säger man.
Då den var slut visste jag inte vad jag egentligen tyckte om den. Den var udda, märklig, annorlunda, glad. Och med helt galna scener. Man skakade på huvudet ibland och skrattade ibland.
Men jag var faktiskt på gott humör när vi gick därifrån!

Jag känner att jag behöver mer ljusglimtar i min tillvaro.


Kommentarer
Postat av: lillsyster

bra att du kommer hem i helgen!!

du sätter ljus på min tillvaro! <3

2008-10-02 @ 20:56:52
URL: http://lovagahlin.blogg.se/
Postat av: josephine

nu kan du kolla in den snygga jeanskollektionen på bloggen ;)

2008-10-10 @ 15:34:56
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0