Helgen som bara var bra

Nu är modevisningen förbi och det känns helskönt. Jag är fantastikskt nöjd över mina modeller och även min kollektion.
Bilder kommer när jag får tag i några. Kanske ett litet videoklipp också.
Tack för all beröm jag fått. Det värmer gott.

Och jag var så glad att jag hade mina kära i publiken. Fast jag hade ju önskat att ALLA kunde kommit.
Jag hade lätt bokat hela aulan för min släkt om jag kunde :)

Vi firade allt så fint där på fredagkväll. I en lokal som var större än nödvändigt men det var kul.

Lördagen var jag fast besluten om att jag skulle sitta hemma och ta det lugnt. Det var väldigt länge sen sist..
Anna ringde och ville så gärna att jag skulle följa med på cover men jag sa nej nej nej nej..
Men tamme tusan där satt jag på lokalbussen någon timma senare.
Och glad är jag för det för himlarns så roligt vi hade där.

Haha det är mycket jag skulle kunna berätta men det kan vi ta om ni är nyfikna när vi talas vid nästa gång ;)

Jag säger bara Larsson, Sundkvist, Lassan, karaoke, cola zero-mannen, Eriksson, kebab x 2, på rymmen, asti och soffan is the shit.

Söndag var också underbar. Vakna och må kanoners är ett stort plus, sen om jag var trött är en annan femma.. Sen blev det prommis till marihems centrum för att sedan käka lite och kika på film på Mor Kulle. Och med ny energi gick jag och min favorit till stan för att äta och fika.

Det roliga var att vi vände på steken och tog fikat först och kände sedan hungern efter mat komma krypande så det blev en tacotallrik till oss var efter :D
Gillar man att äta så gör man!

Men det var så mysigt att vi allt måste göra det igen. Det får nog bli en söndagsritual till och med :P

Jag och Anna fick desstuom en snilleblixt ikväll så nu blir det åka av. Det kommer att bli toppen.
Både det ena och det andra. Right? ;P

Ja då fick man skriva av sig lite. Jag hade velat berätta mycket mer men nu blev det lite för långt för min del.
Sov så gott anonyma männisor!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Åh moa du är så härlig! vill ha en helg med dig i ume snart. pussar på dig

2009-02-02 @ 18:26:43
URL: http://lovagahlin.blogg.se/
Postat av: alex

Tomas lösenordsskyddadde bloggen bara för att vi höll på med den ;p imorgon är den tillgänglig igen ;) kram på dig!

2009-02-03 @ 02:35:51
URL: http://aleksandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0